כרשת המלונות המובילה בישראל, וכפי שנוסח ב’ערכי ישרוטל’ (2012), ומתעדכן, מעת לעת, אנו שואפים להעניק לכם, אורחינו, את חוויית החופשה האיכותית ביותר שבקשתם לעצמכם. בהתאם לכך, אנו מתחייבים בפניכם לרמת השירות הגבוהה והאדיבה ביותר, בכל אחד ממלונותינו, בהתאמה למאפייניו של כל מלון ומלון. והיה ולמרות מאמצינו (ושלא מסיבות שמקורן בכוח עליון), לא הצלחנו לעמוד בציפיותיכם, אנו מתחייבים לפצות אתכם, ואנו מציעים לכם את תעודת האחריות של רשת ישרוטל, המפרטת את הפיצוי לו תהיו זכאים, על פי העניין ונמצאית בכל חדר במלונות ישרוטל לעיונכם.
לידיעתכם, במלון פועלת גם מחלקת ‘שירות לאורח’, שיעודה העיקרי הוא לסייע לכם בכל נושא. הנכם מוזמנים לפנות למחלקה (חיוג 0 מכל טלפון במלון) בכל עת. ניתן גם לפנות לכל איש צוות במלון, בנושאים שבתחומי אחריותו –וכולם ישמחו לסייע כמיטב יכולתם.
רשת ישרוטל מתחייבת להעניק לכם חופשה איכותית ומהנה
"הכנסת אורחים כדרך חיים" ערכי ישרוטל, 2012
כרשת המלונות המובילה בישראל, וכפי שנוסח ב’ערכי ישרוטל’ (2012), ומתעדכן, מעת לעת, אנו שואפים להעניק לכם, אורחינו,
את חוויית החופשה האיכותית ביותר שבקשתם לעצמכם. בהתאם לכך, אנו מתחייבים בפניכם לרמת השירות הגבוהה והאדיבה
ביותר, בכל אחד ממלונותינו, בהתאמה למאפייניו של כל מלון ומלון. והיה ולמרות מאמצינו (ושלא מסיבות שמקורן בכוח עליון),
לא הצלחנו לעמוד בציפיותיכם, אנו מתחייבים לפצות אתכם, ואנו מציעים לכם את תעודת האחריות של רשת ישרוטל, המפרטת את הפיצוי לו תהיו זכאים, על פי העניין ונמצאית בכל חדר במלונות ישרוטל לעיונכם.
לידיעתכם, במלון פועלת גם מחלקת ‘שירות לאורח’, שיעודה העיקרי הוא לסייע לכם בכל נושא. הנכם מוזמנים לפנות למחלקה (חיוג 0 מכל טלפון במלון) בכל עת. ניתן גם לפנות לכל איש צוות במלון, בנושאים שבתחומי אחריותו –וכולם ישמחו לסייע כמיטב יכולתם.
בברכת חופשה נעימה
ליאור רביב, מנהל כללי